Nekad Leolyy | Medlem ansökning [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leolyy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Leo.

Vad är ditt discord namn? leolyy1

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo Falk 24 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Smart, tålamod.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Leo Falk, 24 år, har haft en tuff uppväxt. Redan som 10-åring drogs han in i den kriminella världen, lockad av snabba pengar, dyra bilar och exklusiva kläder. De äldre i området hade allt han drömde om, och han ville vara en del av det livet. Men Leo har inte glömt sin barndom. Han minns alla som såg ner på honom, alla som behandlade honom som ingenting. Nu är han redo att ta sitt kriminella liv till nästa nivå – den här gången i Unive. Men han kommer inte tillbaka som en svag figur. Han är fast besluten att bli stadens största brottsling, ta över gängområdena och dominera droghandeln. Leo vet att det är en farlig väg, men han är beredd att ta risken. Han vill visa alla som tvivlade på honom att han är någon att räkna med. Tillsammans med sina närmaste vänner ska han bygga Unives farligaste liga – en organisation som ingen vågar utmana. Det här är bara början på hans resa mot toppen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra kriminell RP, men är också öppen för andra roller som polis eller något annat spännande. Jag har tålamod, är snäll och omtänksam, vilket gör att jag alltid försöker skapa roligt och seriöst RP för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du inte alltid fokuserar på att "vinna" själv, utan skapar ett bättre RP för alla. Om du spelar en kriminell och polisen jagar dig, behöver du inte alltid fly till varje pris. Att ibland låta polisen lyckas gör RP:t mer realistiskt och öppnar upp för spännande fortsättningar, som förhör och rättegång. Det gör spelet roligare och mer levande för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja de har hänt men jag lärt mig att läsa alla regler innan man börjar spela för att undvika bans/kicks

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Användning av krigs- och allianskanaler När ett gäng inleder eller avslutar en allians måste detta dokumenteras i gängets allianskanal. Samma regel gäller vid starten eller avslutet av ett krig – detta ska rapporteras i gängets "krig"-kanal. - **Diskretion** Som kriminell förväntas du agera diskret. Om du är med i ett gäng ska du följa dess kultur och beteenden. Vid kriminella aktiviteter är det obligatoriskt att bära mask.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack men tack ändå!

Nekad vänta en vecka efter indraget medlemskap.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka