Nekad leolundgren | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leolundgren

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198916581928/

Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Vad är ditt discord namn? ciaga#1935

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en hjälpsam invånare, En social målmedveten person som har många bollar i luften. Han bär en grov tyngd på sig rent psykiskt och känner att "han" skall rädda världen ifrån dem onda personerna, Det vill säga "kriminella och dessa som inte står för det rätta" Han är i all utsträckning emot all form utav angrepp och snack som kan anses vara förolämpande. Med den måldrivna karaktär som Flurkan har så vill Flurkan helst arbeta i en statlig myndighet där han kan utöva sina befogenheter i rätt utsträckning. Där han får möjligheten till att hjälpa andra medborgare.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag spelar på servern när jag finner tid för det i vardagen, Känner att det är en skön gemensamhet och vill helst bli whitelistad för att kunna söka till jobb och utöka chanserna till att bli anställd, samt även kunna köpa bostad mm.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Unive? genom en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att spela på så sett som anses vara "verklighetsbaserande" och gå ifrån det verkliga livet för en stund. Bli av med stress och tankar kring vardagen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka