Nekad Leoll | Medlem ansökning [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leoll

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Leo10340#3472

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 36år och heter Ola han är en ganska positiv person som gillar det mesta bara dom andra tycker om det. Han är väldigt flexibel och kan göra det mesta. Han bästa intresse är att jobba hårt inte för pengarna utan för gemenskapen i företagen. Min karaktär kommer från en liten by uppe i Norrland med bra bakgrund med bra omgivning med människor och inge alkohol, droger. Bra föräldrar som tog hand om mig bra och uppfostrade mig väl. Men det ända som var negativt med dom var att när man få gånger bråkade så kunde dom bli så arga så att man gömde sig av rädsla och då när man kom fram så möts man av en alkaliserad förälder som vill göra en illa. Mitt hår tapp beror på att jag har jobbat så hårt att håret en dag slutade växa men det är inget som idag påverkar mig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kunna hjälpa att servern växer mer genom att tipsa vänder mm. kan nog även komma med väldigt roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motpartners vinst i ett scenario innebär att du som spelare eller rollspelare aktivt agerar för att ska en intressant och utmanande situation för motståndaren eller en annan spelare. Istället för att enbart fokusera på din egen karaktärs framgång och seger, väljer du att göra ditt bästa för att ge motpartnen en meningsfull och givande spelupplevelse genom att låta dem vinna eller uppnå sina mål.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom tips av vän och sociala medier

Vidare till muntlig intervju, du har 24h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka