Accepterad Leohoeless | Medlem ansökning [Emanuel] | [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leohoeless

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199156345872/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? leo hoeless#2681

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo och är 19 år, under Leos uppväxt bodde han i en liten stad som heter Brastad han har haft en dålig uppväxt pga sina föräldrar som var knarkare och han växte upp med kriminalitet, han skaffa vänner och råna små butiker och sånt när han var ungdom typ runt 15-16 senare blev han inblandad i gäng och blev knark langare. Men efter några år i den kriminella världen så kom det en vändpunkt, hans bästa vän blev skjuten rakt framför sina egna ögon, detta var tillräckligt. efter detta flytta Leo till en annan stad och kom ut ur gänget för han visste att han skulle dö precis som sin bästa vän annars, nu kom han med i ett nytt och bättre gäng, han lever på knark pengar och bidrag nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Det är en bättre spel upplevelse, jag vill också utveckla min RP till högsta potential så andra också får en bättre upplevelse av spelet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? vad jag kan bidra till denna servern är en allmänt bättre upplevelse för dem andra jag spelar med och det blir med inlevelse för alla. när jag RP ska jag få folk att tycka det är kul att spela också för jag är bra att få med mig skratt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att när man kör så ska man göra det roligt för den andra man spelar med också som t.ex ifall du är ett gäng och kidnappar någon ska du inte bara döda den direkt utan du ska vara kreativ och RP bra för att ge motpartnen en chans att också tycka det är roligt att spela.

Hur hittade du Unive? genom mina vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka