Accepterad leohal472 | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leohal472

Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? leohal472

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ulf Hallberg.

Ulf vart uppväxt på landet mitt ute i ingenstans. Det var skönt att bo på landet där jag bode inte i närheten av någon annan ingen affär ingenting var i närheten. Sedan när Ulf vart 14 gick hans största dröm i uppfyllelse han fick en volvo 940gl. Ulf vart super glad han visste precis vad han skulle göra med den köpa ljud sänka tona rutger köpa fäljar. När Ulf blivit 16 hade han fixat bilen precis så han ville ha den. han vart superglad men snart skulle det bli ändring på det... Ulf vaknade up en helt vanlig dag han åt frukot sedan skulle han och sin barndomskompis Carl lövskog åka epa till coop för att köpa energi dricka när ulf skulle gå ut för att hämta Carl stog inte bilen där.... ulf skickar ett sms till sin pappa och frågar vart hans bil är. Ulf får ett samtal.... ring,ring,ring Det var Ulfs pappa som berättade att dem hade solt bilen för att dem hade köpt en ny lägenhet så att dem behövde pengar. Ulf blir super arg springer så långt han bara orkar. Ulf hade sprungit hela vägen in till staden och det han inte visste var att hans nya hus var i staden. efter attg ha bot 2månader i staden vart hans föreldrar sjutna av ett gäng. Ulf levte i deprition i 5år efter och han mår en idag dåligt. Ulf hoppade från andra våningen från huset och hamnade i kåma i 7år

Nu....
Ulf är arbetslös men han och hans komis Carl Lövskog brukar åka bil till coop för att köpa lite hackor.När ulf och carl har köpt hackor åker dem till gruvan ulf brukar köpa 12 hackor och ulfs kompis carl brukar köpa 7. Ulf är även bättre på att hacka så att han får ut mer pengar en carl ulf får ut mellan 20 till 65 tusen kronor medans carl kännar 10-25 tusen.

ulf är arbetslös men kännar tillrekligt på gruvan så att både ulf och carl har några bilar Ulfs favoritbil är hans ferrari 812 superfast och Carls favoritbil är en merchedes gt63s. och nu är Ulf sugen på att börja jobba på marjalisas eller bli busig. Ulf har även stöttat Carl till att börja jobba så att carl ska börja jobba på mekonomen. Ulf hallberg är född 2000-06-14 är en väldigt lungn person och bilintresserad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är villig att bidra med mera social,seriös,verklighetstrogen rp. Jag kan även hjälpa nya fivemspelare att få bättre rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag skulle vara en polis undetr ett bankrån kan jag inte bara säga nej till alla krav så som fri passage. eller säga som polis att det gick för fort när det igentligen kanske inte gjorde det med bara ögonmått ingen hastighetskontroll.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det hatr jag till exempel copbait som innebär att man försöker få polisen på sig med menning till exempel om man ser en polis och åker mot rött för att försöka få dem på sig eller åka för fort när man ser en polis

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har 200h på unive har inte kört någon annan server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har 200h bra rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka