Antagen leohal472 | Ansökan till Staff [Hugster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    7
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leohal472

Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ditt discordnamn: leohal472

Ange ditt födelsedatum 12 December 2007

Varför ska just du bli staff? har varigt medlemskaps ansvarig innan men känner att jag gillar mer att spectatea en att kolla igenom ansökningar, är väldigt pratglad så inga problem med att ta support också

Vad tycker du inte fungerar på Unive? mestadels den kriminella rpn då folk bara är inne för att skotta och inte ha ngn rp. tycker att det är det gta online är till för. och mycket lallare/ icke medborgare som ej kan reglerna

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? desso mer folk i staff teamet dessto mer folk kan specca vilket gör att mer regelbrott kommer att upptekas

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man behandlar folk med respekt, hänsyn. man ska vara bra på att lyssna, gärna kolla klipp från båda parter.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jobbet går först såklart men man kan ju rpa på morgonen när inte många personer är online, sedan runt 15-17 börja specca för att hjälpa staff teamet

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2021 medlem sedan 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? som medlemskaps ansvarig kunde jag specca och liknande och tagit support någon få gång

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? för tillfället krim ans då jag är president i en mc klubb just nu, inte är villig att stänga det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka