Ej Antagen leohal472 | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leohal472

Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? leohal472

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014b7b3e23

Ange ditt födelsedatum 12 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. 5h ish per dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 19gånger 1 senaste 3 månaderna för jag inte tänkte efter och skött på motorväg, därför jag vart av med min sv men den är överklagad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att se till att rpn funkar bra och att banna, kicka folk som inte kan reglerna till exempel banna någon som vdmar på sjukan för att sedan skicka klipp i sv-ban chatten och sedan tagga servervakts ansvariga så att dem kan förlänga bannen. eller till exempel kicka möjligtvis banna någon lallare som kanske sloss på marja utan anledning......

Varför vill du bli servervakt på servern? för att släppa vikten lite från staff teamet så dem slipper vara 200 staffs och 200 som rpar så kan servervakter hjälpa till under rpns gång/mvh leohal472 / Ulf f#cking hallberg ;)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. kicka folk i mitten av ett scenario för att göra lättare för sig själv eller dva ett fordon med knart i under ett scenario, banna sin kompis för att man tycker att det är kul

Nekad, uppfyller ej kraven. Du har blivit av med din servervakt mer än 2 gånger.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka