Accepterad Leog | Medlem ansökning [Tedde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leog

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/somaliansous/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Flex Offender#6803

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2001

Berätta om din karaktär. Leo Gart, han är 32 år. Kommer från uppsala och vill skapa en sig en bättre framtid. Hans familj bestod enbart av han och hans mamma då pappan dog i uppsala skjutningen 1993, han växte upp I ett väldigt fattigt hem, desto äldre han blev desto mer ville han ta reda på vilka som sköt hans fader och nu åkt till storstaden för att ta reda på mer. Samtidigt vill han skapa en framtid. Hittills har han tradeat upp bilar men känner att det är dax att gå in på tyngre affärer. Leo älskar sina cabbade bilar då han älskar fart och gärna vill ha vinden i håret så att säga. Han har ett halvdant temprament då han inte helt litar på andra (kommer från tidigare trauman).

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat ett tag nu, gjort bra affärer på bilar t.ex. Har hamnat i situationer där jag inte får utava vissa saker som bidrar till RP men är emot reglerna för folk som inte har Medlemskap t.ex Streetfights osv. Jag vill också kunna hjälpa och utveckla saker inom servern som events, streetraces osv.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har testat RP på lite olika spel men tycker att Unive har den perfekta ration mellan Storlek och spelare, det händer alltid något. Sen för att vara en öppen server där spelare kan joina tyucker jag alla följer RP reglerna bra.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade, sen har jag för mig att jag såg er på tikok :)

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP:ande är att jag har skapat en karaktär som speglar mig men endå inte, jag gör saker som jag vanligtvis inte hade vågat påriktigt, t.ex köra lite olagligt, eller hamna i ett slagsmål.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Karaktärsmässigt vill jag göra bra för Leo, och få han lycklig. Servermässigt vill jag kunna delta och komma med input som kan ha betydelse för servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har slutat på mitt jobb IRL och jobbar hemifrån istället. Har därmed tid att sitta o gibba.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka