Nekad Leofreddare | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leofreddare

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack Kobalt

Vad är ditt discord namn? Leofreddare

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kevin Axelsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Ambitös, Hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund är att jag har jobbat masssa på job som dhl och konstruering. Jag har även träffat vänner. Mina drömmar är att få en fin bil och vara väldigt väldigt rik men även hjälpa folk och jobba på polismyndigheten

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till på polismyndigheten och göra det rätta med onda kriminäller. Jag kan även hjälpa folk på gatan och lära nyspelare hur man jobbar och annat.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Dset betyder att inte försöka vinna allt utan spela rimligt och ta konskevenser när dom har övertagget

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Jag körde för fort för att jag skulle rädda någon fast jag fick böter. Jag kommer aldrig göra om det och köra lagligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man ska inte lalla runt på något sätt, Man får inte leka/spela kriminäll utan kriminäll rolen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kört på andra fivem servrar och har mycket bra kunskap om fivem servrar och hur man ska bete sig. Jag började spela på unive pågrund av att min vän körde på servern och det var nog det bästa valet jag har gjort.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka