Accepterad Leofransson601 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leofransson601

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Leofransson601

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199007336159/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Fransson

Vad är ditt discord namn? LeoSweden#6064

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Hej! Mitt namn är Billy Panpizza jag är 23 år gammal och jobbar inom gastillverkare. Jag har bra intryck från folket i stan och mitt mål är att alla ska må bra, få den hjälp dom behöver 24/7

Varför ska just du bli whitelistad? För jag skulle vilja jobba som bilmekaniker, pga det är mitt drömjobb, det känns roligt samtidigt som man får lära känna folk när man ska jobba med bilar. Jag ser ofta folk som har problem med bilar och ibland tar det lång tid att få hjälp. Jag känner därför att det behövs fler bilmekaniker och jag är villig att ställa upp. Mvh Billy Pannpizza

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag vill kunna hjälpa er med erat arbete för att folket ska få hjälp med det dom behöver

Hur många timmar har du på FiveM? 39.7 timmar

Hur hittade du Multistaden? På Fivem, servern kom upp högst upp och den lät rolig och bra.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ja, ibland på XR-RP

Utveckla: Varför du vill bli whitelistad, varför ska just du bli whitelistad och berätta om din karaktär

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka