Nekad Leoeriksson | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leoeriksson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Eriksson

Vad heter du på discord? LEO #1811

Ange ditt födelsedatum 6 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är väldigt aktiv då jag inte går så mycket i skola. Jag är aktiv från 11.00 till 21.00 från måndag till torsdag. på fredag och lördag 09.00 till 01.00. och söndag är 09.00 till 21.00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag vet inte exakt men ungefär mellen 1 till 2 veckor.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad fyra gånger totalt varav två felaktigt och dom andra två var för ooc när jag var ny till rpn.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är enligt mig att underlätta lite för alla staffsen och banna dom som inte sköter sig så helt enkelt banna dom som gör fel till exempel prata ooc eller lalla. Men staffsen ser ju inte alltid allt som händer för dom kan ju inte och hinner inte vara överallt så då ska servervakterna vara där och hjälpa till och banna folk och dva lite bilar och sånt. Sen så ska en servervakt aldrig missbruka sina perms. En servervakt ska enligt mig vara väldigt mogen och kunna bete sig ingame och inte lalla.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag har sett en hel del lall på sista tiden och vill kunna få ett stopp på allt lallande. Jag vill såklart förbättra serverns rp då jag inte tycker att den varit så bra, så jag vill bara att alla som bryter mot serverns regler ska bli bannade och att dom som är här för att spela och ha kul ska kunna göra det utan att små 9åriga lallare ska förstöra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Tillexempel om man har på toggleid i ett scenario eller att man kickar/bannar något för att vinna ett scenario att man abusar sina perms helt enkelt. Eller att man hotar med att banna eller något för att vinna ett scenario eller något annat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka