Nekad LeoBrazil | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeoBrazil

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198996375920/

Ditt Hex-ID: steam:11000013dc1c970

Vad är din discord tagg? leobrazil

Vem var det som bannade dig? mr.cs

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-12 174425.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog ur repkits fast det var mot reglerna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbade som mekonomen provanställd, och blev stannad av en bil med 3 personer i och de riktade pistoler mot mig. De sa åt mig att hämta repkits och lägga dom i bilen annars skulle de döda mig. Så jag gjorde som de sa och detta hände igår och jag blev idag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var både och. Jag borde ha fått en varning tycker jag innan permaban eftersom jag tidigare har blivit avstängd för att jag inte spelar med i ett scenario där jag fick en pistol riktad mot mig och jag gjorde inte det som de sa att jag skulle göra. Så jag trodde att jag behövde spela med men det var fel gjort. Jag var även test medlem och skulle bli medlem om nån dag och blev väldigt besviken att jag inte fick en varning utan fick direkt en permaban och blev av med medlemskapet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gånger tidigare tror jag, en gång tog jag en polisbil men det var när jag var ny till unive så jag var inte så medveten om RP. Andra var en avstängning i 1dag tror jag för att jag inte spelade med i ett rån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha rapporterat dom istället för att ge dom repkits eftersom att jag bryter viktiga regler, jag insåg hur allvarligt regelbrott det var efter min permaban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, man ska inte bryta viktiga regler även fast man har press eller hot mot sig, utan man ska i förstahand rapportera. Jag kommer att göra annorlunda om detta skulle hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, ta er tid, jag vet ändå att ni kommer att göra ett rättvist beslut i slutändan

Senast ändrad:
tycker du skulle ha skriv till en staff istället. skriv en ban överklagan om en vecka så jag vet du lärt dig :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka