Nekad LeoBlom12 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LeoBlom12

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199386050482/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Leoblom#2337

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär föddes i Stockholm och heter Leoblom12 rådström och han föddes utan några syskon och han är 41 år gammal och han gillar hänga. Och chilla med folk han är en lugn person och minna föräldrar dog när jag var typ 12 och jag fick börja ta ansvar. Och jag växte upp ganska fattig men efter ett tag så tjänade jag mer och mer pengar så jag kunde ta hand om mig. Men min karaktär va lite dum och tänkte gå över till andra sidan där det händer lite kriminellt. Och min karaktär har inte gått igenom så mycket så a.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är bra på rp och gillar fivem och speciellt unive och är snäll och skulle aldrig ge mig på något som man inte får.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bättre rp i denna server och kanske donera lite men det var det och en roligare server såklart👌

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tror att det innebär att man ska vara lite rädd och inte göra några fel som att lalla.

Hur hittade du Unive? jag fick inspiration från vänner och Youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka