Accepterad leoayles | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Silathi

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
8
Användarnamn: leoayles

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/leoayles/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: leoayles

Vad är din discord tagg? leoayles#5365

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Disconnected by server: Du har blivit avstängd för: Trollar Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte använde suntförnuft, jag begick ett misstag genom att säga ord som barn ej skulle ha gjort samt göra saker ett barn inte gör.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina två vänner åkte runt på cyklar, en av mina kompisar trillar och skadar sig på cykeln och därför åker jag till polisen för att berätta att våran kompis har blivit skadad, under denna tiden är dom under ett trafikstopp som jag stör. Jag åker sedan därifrån till min kompis och ringer ambulansen, jag klagar på att dom inte hjälper min kompis och säger "hallå! hjälp honom skynda" flertal gånger, min andra kompis kommer och då säger jag "Han är död" sedan när ambulans personalen åker vidare så säger jag "FTP, "FUCK THE AMBULANCE" till min kompis i en låg-viskande ton för att leka "cool" och för dom inte hjälpte min kompis snabbt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt klart jag som gjorde fel, jag använde mig inte av SuntFörnuft då jag sa ord såsom "Ftp" "Fuck the ambulance" när jag var ett barn på 11 år, förstår att detta är lite mycket och inte är realistiskt och därför kommer jag inte att göra detta igen. Jag vill jättegärna kunna spela igen och kommer inte att begå detta misstag återigen, jag har noterat felen jag gjort och förbättrar nu min barn-karaktärs rollspelande.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första gången blev jag bannad för att jag trollade, det var när jag var en ny spelare. Andra gången blev jag bannad av anticheat vilket var en felaktig ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha lekt mer som ett barn gör, inte gått runt och sagt "fuck the ambulance" samt stört deras arbete när dem hjälper min kompis som blivit skadad, jag skulle ha varit en trevlig kille som lyssnar mer på vuxna istället för att vara en kaxig unge som gör/säger orealistiska saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag har lärt mig att använda suntförnuft på ett bättre sätt och att inte trolla. Detta är något jag inte kommer att göra igen och jag förstår mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka