Nekad Leoask | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yungty

Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434090385/

Ditt Hex-ID: steam:11000011c3dfd91

Vad är din discord tagg? Yungty#8215

Vem var det som bannade dig? Placerad av: NoCap

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och tre andra grabbar bråkade mot varandra och jag och dom började slås vi kom in i en stor fight sedan efter ett tag så kom polisen och då så var dom en bit ifrån, så då tog vi våra sista slag mot varandra och då så kom polisen och pågrund av det så blev jag bannad, så jag förstår men polisen var ej nära så det var ej mening med att slå han framför polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och tre andra grabbar bråkade mot varandra och jag och dom började slås vi kom in i en stor fight sedan efter ett tag så kom polisen och då så var dom en bit ifrån, så då tog vi våra sista slag mot varandra och då så kom polisen och pågrund av det så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig ban för att vi hade haft en jätte stor fight medans i slutet så kom polisen och då så tog vi våra sista slag mot varandra och polisen såg det som ej var meningen mellan någon av oss som slogs mot varandra. Jag tycker häller inte det ska vara en 3 dagars ban pågrund av det max 1 timma pågrund av att vi råka slå varandra framför polisen precis när dom kom.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånger, köra taxi med utan ett hjul, mild lallande och halv occ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vi skulle bara slutit slagits mot varandra från första början och betet oss jag tar full respons på att vi gjorde fel, och vi skulle inte ens börjat att vara dryga mot varandra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vi ska inte bara börja slås så där och speciellt när polis kan komma som hände nu precis. Så jag har lärt mig att inte göra det som jag gjorde nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Du skriver till mig i pm att jag ska inbands dig och kolla på din överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka