Accepterad Leoask | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yungty

Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198434090385/

Ditt Hex-ID: steam:11000011c3dfd91

Vad är din discord tagg? Yungty#8215

Vem var det som bannade dig? Placerad av: Sonkiez

Bild på banmeddelande: Desktop Screenshot 2023.06.04 - 01.36.16.29.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff bannade mig i en timme pågrund av att jag fortsatte med senariot med att inte sluta slå en person som inte slutade bråka med mig och det tror jag gjorde så att jag blev bannad i en timme för jag inte slutade slå han för han bråkade mot mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på en strand vid piren och då så var det en snubbe som satt och irriterade mig och mina vänner och sprang ner i vattnet och sen upp för att slå oss och sen ner i vattnet igen och sen när han kom upp igen så jagade jag honom typ i nån sekund sen blev jag bannad i en timme men jag tycker att jag kanske gjorde lite fel men hade borde redan borde blivit sparkad eller kickad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tar på mig att jag inte skulle slå han men jag tycker det är en felaktig ban eftersom han borde redan blivit sparkad för det var han som gjorde så allt blev konstigt och så att jag blev bannad men jag skulle ej slagit honom men jag tycker jag ej förtjänar bannan eftersom det var han som började med allt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad i 24 timmar men det var på grund av att jag körde en jätteliten sträcka med punka på ett av hjulen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara skitit i grabben och inte jagat honom men det var han som ej slutade och började springa upp och ner från vattnet och slå oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska springa efter folk som vill bara lalla och få en sparkad eller bannad så jag ska ej göra om det jag gjorde nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka