Nekad Leoanderss0n | Medlem ansökning (jack)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leoanderss0n

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198156499056

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? dragläge med 116hk#9743

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2006

Berätta om din karaktär. karaktären heter Leo Andersson, karaktären har inget kriminell bakgrund, en vanlig Andersson. karaktären är 22 år. Karaktären har intresse för bilar. Jobba med bilar och köra bilar på fritiden. Mitt mål är att ha roligt och bli framgångsrik. Och försöka att inte få böter eller åka in bakom galler.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För det kan vara roligt att köra på en svensk server med roleplay. Har spelat mycket rp och är en riktig rp spelare. har spelat mycket rp fast på andra spel, exempel forza.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är en stor server och att den är svensk.

Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig och då blev jag väldigt intresserad.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och komma långt i rp:n

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Inget, vill spela för tycker rp är roligt. har inget vidare mål på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Om jag blir medlem är jag nog aktiv mycket. speciellt om jag får med mig kompisar som också vill spela. Då kan jag nog bli aktiv nästan varje dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka