Nekad Leo_tinnerholm | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leo_tinnerholm

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198854955053/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Leo_tinnerholm#3663

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Jag tänker att min karaktär har flyttat runt mycket så han är inte 100 på vart han kommer ifrån och han vet iget om sina föräldrar men annars så är han en glad trevlig kille på 30 år som gillar att jobba o tjäna mycket pengar o vara med sina kompisar/familj

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag gillar att köra rp har inte kört så länge men det är roligt.
Jag kommer följa alla regler o så sen rapotera buggar om ja hittar nå buggar sen vet jag inte så mycket mer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker att denna server verkar riktigt nice det är mycket folk och så det är de inte på så många andra servrar.

Hur hittade du Multistaden? Jag kollade på en stream o tyckte de såg nice ut.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt komma långt fram i spelet jobba fram till en stort nice hus och en stor nice bil.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar på en server som heter snöstaden men det är inte så rolig eftersom det är mycket moddaren inne o förstör.

Tillbaka