Accepterad Leo_sam | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo_sam

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Leovonsamuelsson

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo omark 28

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, lojal och dedikerad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag är född i södra sverige och har bott där i hela mitt liv med min familj. våran familj har alltid varit väldigt fattiga och har kämpat en del med pengar i form av att behöva bo på gatan och ofta byta hem varje månad princip. Jagh har 5 mindre syskan varav alla dem är pojkar och Jag känner att min framtid är helt beroende om vad jag kan ha bäst möjlighet att få in pengar så jag kan försörja mig och min familj men jag har alltid haft ett stort bilintresse så jag känner nog attt jag skulle kunna se migsjälv som mekaniker. jag har alltid haft ett stort bilintresse eftersom att min farsa brukade ta mig på massa mässor där dem visade upp alla sortens olika bilar som jag drömmer om att få köra och min farsa jobbade också som mekaniker under en tid i sitt liv så han lärde mig litegrann om hur det fungerar så det har alltid verkat kul och lockande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga men intresanta senarion där jag kan jobba som mekaniker på till ex: mekonomen och kan RPa på skador och på många olika och roliga sätt som att tänka realistiskt men med också lite humor eller massor av olika arbeten som taxichaför till ex. jag kommer också ha respekt mot alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda parterna ska ha kul och att man ska inte ströva efter att vinna ett senario och att en ska inte vinna gång på gång

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming man siter i dc och snackar om information och använder det i spelet man tar information får irl och använder det i spelet Vdm man kör på någon med bil utan andledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP? & Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka