Nekad Leo_RPkung | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo_RPkung

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Leoblom#2327

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär växte upp i en stad Stockholm han heter Leo Johansson han hade 2 bröder men när Leo blev lite äldre så fick hans föräldrar dåligt med pengar så dem kunde typ inte betala Elräkningar osv. Så den fick flytta till en annan stad vid namn Unive när Leo flyttade ditt så började han studera hårt och tillslut så fick han sitt första det var Merkonomen han jobbade och jobbade tillslut så fick han pengar till en lägenhet. sen när han var 19 så hände en tragiskt sak sjukhuset ringde och sa tyvärr så har din mamma och pappa dött han gick igenom en store Pariod men det skulle inte stoppa honom. Sedan när han blev 22 där vi är nu så fick han ett nytt jobb som kallat Vianor det roligaste jobbet han varit på och det fortsätter han med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra men den högsta RP jag själv kan och ska försöka styra upp kanske i framtiden bli Helper eller högre och hjälpa servern det är det jag är ute efter att hjälpa servern med det största RP som finns.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda ska ha kul oavsett om man vinner eller inte ska det fortfarande vara kul och att man inte ska spela för pengar, makt osv utan att båda eller flera ska kul tillsammans medans RP .

Hur hittade du Unive? Genom vänner twitch, youtube och massa mer då denna är en väldigt bra och känd RP server.

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka