Accepterad Leo762 | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo762

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Miftar Beciri

Vad är ditt discord namn? fintaren_77

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: joaqin muriqi, 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? bestämd, öppen, redo

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Som ung insåg jag (Joaqin Muriqi) att jag är egen. jag drar till mig mycket människor som inte har en röst i vanliga fall. med den egenskapen lärde jag mig hur jag ska bygga nyttiga relationer som både gynnar mig och de runt om mig. jag la fokus på att bygga upp mig själv, vilket ledde att jag hamnade här. mina planer är att skaffa mycket gemensamma och dela minnen och skapa framgång med alla som associerar sig med mig. jag vill arbeta som manager i olika bedrifter för att skapa en stabil och hållbar miljö för dom som involverar sig med mig och mina planer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Stabilitet, roliga scenarion i rpn, affärer, sammanhörighet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? till exempel Om jag blir rånad, så låter jag det ske för att det är så det ska vara. blir jag fångad lacking så får jag bara äta upp det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag är en person som sköter mitt och ser till att alla är nöjda.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- man ska försöka lösa sitt problem på ett gott sätt istället för att ta våld till kraft det första man gör. combat logging- hamnar man i ett scenario som inte känns bra för dig så ska man ändå leva ut scenariot och inte logga ut för ens egen vinning. cop bait- man ska inte ta polisens uppmärksamhet i onödan. exempel på det är ifall man ser dom och kör mot rött med mening för att de ska jaga dig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag medför en massa skratt, smarta lösningar på scenarion och lojalitet till mina egna som jag lär connecta med i servern.

Hej!Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka