Nekad Leo31232 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo31232

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Leo eller gurkaaan

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2024

Berätta om din karaktär. Linus Trino växte upp i den pulserande staden där ljudet av motorer och doften av bensin var en del av den dagliga bakgrunden. Han tillbringade sin barndom i ett hem fyllt med kärlek och stöd från sin mamma, pappa och äldre syster. Men det var i sin pappas garage där Linus fann sin sanna passion.
Redan från en tidig ålder fascinerades han av alla delar som utgjorde en bil och spenderade otaliga timmar med att studera och meka med gamla bilar tillsammans med sin pappa. Med sina små händer och en stor nyfikenhet utforskade han motorer, växellådor och allt däremellan. Varje skruv och varje del hade en historia att berätta för Linus, och han suges in i världen av fordonsteknik.
Under skoltiden visade Linus sitt största intresse för ämnen som rörde teknik och mekanik. Han strävade efter att förstå hur saker fungerade och drog sig inte för att fråga eller testa nya idéer. Trots att han ibland fick höra att han borde fokusera på "viktigare" ämnen, fortsatte Linus att följa sin passion för bilar och teknik.
Nu, vid 24 års ålder, har Linus fortfarande elden inom sig brinnande för bilar. Han drömmer om att en dag kunna kombinera sitt tekniska kunnande med sin kärlek till fordon genom att bli en skicklig mekaniker eller kanske till och med designa sina egna bilar. För Linus är varje bil inte bara ett fordon, utan en källa till äventyr och möjligheter, och han ser fram emot alla de resor som väntar honom på vägarna framöver.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Erfaren RP med många bra och seriösa scenarion och en spelare som inte måste vinna för det skall vara kul. Och inget lall från mig heller.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att oavsett vem som vinner scenariot och att det inte spelar någon roll bara det andväns sunt förnuft från båda sidorna och att alla i scenariot har gjort ett bra RP utan regel brott.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? T.ex grundregler som RDM ( Random deth match ) Vilket betyder att du i stort sätt inte kan gå fram och skjuta någon från ingan stans utan du måste RPa det frAM ELLER HA EN SPECIFIK ANLEDNING, också VDM som är Vechicle deth match och det är samma sak men att du begår mord med en bil eller kör på nån medvetlös

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rollspelat på ungefär 70 olika servrar och spelat fivem rollplay i 4 år jag har också varit alla jobb och aöla ranger i alla jobb samt alla jobb ranger i alla gäng och polis

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har väldigt bra RP och är inte ute efter någon kriminäl makt rollplay.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad. Plugga lite på reglerna. Du kan ansöka idag 19:00. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka