Accepterad Leo1337 | Medlem ansökning [Miracle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo1337

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Leo.

Vad är ditt discord namn? .01leo

Vad är ditt födelsedatum? 26 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lucas Falk 24 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Vågad, soft, smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lucas har haft en dålig uppväxt han växte upp på gatan, han har sett mycket skit och sånt. Men han har lärt sig att överleva och kunna ta hand om sig själv. Men hans plan är att bygga upp något eget ett stort gäng som tjänar bra med pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan kan bidra med roliga scenarios så att båda parterna som är inblandade kan ha roligt. Bra social rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte endast är på servern för sin egen skull. Alla vill ha kul och då kan man åtminstonde bidra med bra rp till de andra. Man kan inte vara ensam i ett scenario och för att det ska va flera så måste alla tycka det är roligt. Tex i en kidnappning så ska man försöka hitta lösningar tillsammans och hitta en lösning ist för att döda bara.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja de har hänt men jag lärt mig att läsa alla regler innan man börjar spela för att undvika bans/kicks.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM du dödar någon utan ett bakomligande scenario VDM du använder ditt fordon som ett vapen Meta gaming du tar info utanför rpn in till rpn

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka