Nekad leo123 | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.aqua2k

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? jag har varit medlem sen 2021

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Leonardo hakim 18 år han växte upp och hade ont om pengar hans pappa dog i en bil olycka men han lever med sin mamma han hade ont om pengar och var tvungen och jobba i en liten mat butik men pengarna räcker inte så Leonardo fråga sin kompis som han visste sålde på gatan och Leonardo fråga hans vän om pengar och hans vän svarar ja men då är du skyldig mig en tjänst de gick Leonardo med och han fick låna 20 000 tusen men senare på kvällen hade hans vän en transport som han ville Leonardo skulle hämta så han flydde från öst och drog med pengarna och nu söker Leonardo nya vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med roliga scenarion såklart sociala och kommer göra så roliga scenarion så mot parten gillar de också kommer även följa regler och

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för motpartners vinst att man inte spelar för att vinna man vill ha ett roligt scenario för båda parterna och inte alltid måste vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja har varit med i unive ett tag

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes de har man mycket fivem timmar och bra inom krim rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. utveckla och skriv mera i karaktär beskrivning. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka