Accepterad leo123 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.aqua2k

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127515388

Ditt Hex-ID: 11000014592d0fc

Vad är din discord tagg? .aqua2k

Vem var det som bannade dig? Makos

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-24 133546.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag powergama rpade inte på skador när de blev stor krash

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blir jagad från grove av en på cross och en annan i en bmw dom hetsa lite med mig säger dra från grove men de lyssna jag inte på till slut börja dom jaga mig på riktigt långt bmw väljer att pitta sen åker jag till nån liten bro flög av den och åkte i i ett träd jag ser att dom hoppar ner från bron och ligger där då kickar pulsen in och jag väljer att köra dom skjuter skott jag har redan varnat dom ett click och alla är här jag väljer att skicka prio dom kommer och skjuter ner båda två som sagt rpade inte på skador när jag krasha

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var inte felaktig fattar vad makos menade och förstår misstaget

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick en ban för meta gamling jag tog direkt lärdom av felet att man borde kunna en sån standard regel om man har varit på server mer än 1 år men till slut gav Ludde mig en andra chans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte åkt bara stannat och rpat på skador och använt me borde inte åkt när dom hoppa ner från bron

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag kommer tänka efter nästa gång och bara gett upp och rpat på skadorna i krashen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

@Makos

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka