Nekad leo123 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.aqua2k

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127515388

Ditt Hex-ID: 11000014592d0fc

Vad är din discord tagg? aqua2k

Vem var det som bannade dig? zouwi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-27 222710.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog mot en kille som kom cyklandes tror jag mest han reagerade annars lallade jag/slogs mot tre stycken sen trodde jag den fjärde kom på cykel och jag vet att rp kanske var ganska låg och lalligt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne i en fight med en vän mot en kille med ficklampa och två med händer sen kommer den fjärde som jag trodde på cykel så jag drog iväg två slag sen sprang jag iväg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de tycker jag eftersom jag blir bannad tre dagar för att jag lalla mot en på cykel skulle räcka med att skriva i ooc och varna eller svbanna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 timmes ban för tar en bil framför ägaren fick unban ganska snabbt för dom tyckte de var en konstig anledning

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara gått iväg från första början istället för att börja lalla mot han på cykel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag att inte försöka slå icke medlemar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hur har du du kunnat förändra annorlundare på detta sättet?
Jag skulle kunna bete mig och höja rp nivån och inte falla till en ickemedlems nivå och borde inte från början lallat runt där vid skjulen och slagits i luften

Jag skulle kunna bete mig och höja rp nivån och inte falla till en ickemedlems nivå och borde inte från början lallat runt där vid skjulen och slagits i luften
Höjer du endå rpn eller gör du samma sak för att skita det jag har sagt och talat om till dig utförligt.

Du har totalt 39 tidigare bans samt orange färg hur ska detta då hjälpa att fast du ej kommer att påverka på din Rp relaterad?
de är ganska gammla bans sen förut ge mig en chans kommer bevisa att jag kommer rpa seriöst inget mer lall

Gamla bans det är ju på dem senaste tre månad
jag har varit på unive mer än ett år och 39 bans på tre månader är de verkligen inte men nu tillbaka hitt om ban en kommer inte hända igen du kan specca mig ig kommer bete mig och inte ha kass rp/lall

jag har varit på unive mer än ett år och 39 bans på tre månader är de verkligen inte men nu tillbaka hitt om ban en kommer inte hända igen du kan specca mig ig kommer bete mig och inte ha kass rp/lall
LÄS DIG UTAV REGLERNA O TA ÅT DENNA BANNEN SÅ HÄNDER DETTA INTE NÅGON MER GÅNG OM DU TAR DET SERIÖST!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka