Accepterad leo123 | Ban Överklagan [Bulten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.aqua2k

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199127515388

Ditt Hex-ID: 11000014592d0fc

Vad är din discord tagg? .aqua2k

Vem var det som bannade dig? Bultenn

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-01 182906.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vi åker tillbaka till samma plats där vi dog för bara några minuter sen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de börjar med att de blir skottlosning mot kartellen och dom dödar oss vi får vård av skjukvårdare senare åker vi iväg sen åker vi tillbaka till samma område och kommer in i skottlosning mot kartellen igen efter bara några minuter på samma plats

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var inte felaktig fattar nu beslutet av bultenn

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag fick en ban för meta gamling jag tog direkt lärdom av felet att man borde kunna en sån standard regel om man har varit på server mer än 1 år men till slut gav Ludde mig en andra chans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vi kunde dragit till ett annat område istället för att åka till samma där vi dog precis eller bara försökt komma där ifrån från första början istället för att hålla på mot dom igen kartellen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag efter man har dött ska man inte komma tillbaka till samma plats under bara några minuter

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka