Nekad Leo//wasd | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leo//wasd

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198430766485/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Leo09#6245

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man vid namn Pelle Palltnake som rest från sitt hemland (Turkiet) till Sverige och till staden Unive för att nå sina drömmar inom "Trimning". Han har kommit till staden för att tjäna jävla massa pengar och samtidigt ha det otroligt kul. Pelle må vara en läskig grabb på utsidan men det är egentligen bara en fasad för en oroad swejdi. Pelle är 20 år gammal.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är tycker själv att jag är väldigt bra på rp speciellt denna karaktär då jag själv är från en förort och kan relatera vilket gör karaktären bättre. Jag bidrar med intressant rp för gängen i staden och har även tankar om att gå med i gäng vilket gör det roligare för allihopa. Jag har spelat på flera andra servrar som Snöstaden men valde att byta då staff är under all kritik.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill otroligt gärna få whitelist för att kunna etablera mig i servern samt discord communityn. Om jag får whitelist blir det enklare att skapa bättre rp och få roller osv.

Hur hittade du Unive? Jag kommer inte ihåg exakt när men det var några månader sedan. Jag kollade på en twitch streamer Cyrus när han senare hostade en polis som spelade på unive. Idag när admins abusade på Snöstaden kom jag på att jag kan testa unive igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska vara den klassika falska ortengrabben och rpa med gäng samt andra kriminella. jag har en tanke om att kanske göra en legal karaktär med ett vitt jobb. Vi får se. Men jag kommer absolut bidra med fantastisk rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Snöstaden, rätt bra förutom dess admins .

Tillbaka