Nekad Leo//wasd | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Leo//wasd

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? Leo09#

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2009

Var det som fick dig att ansöka till Whitelist Ansvarig? Jag vill börja jobba och känna pengar och kunna hjälpa andra inom vård och räddningstjänst. kunna köpa bilar, hus för dom pengarna jag har skrapat ihop och att köpa kläder och mat till min familj. Jag vill bli whitelist för att kunna träffa nya vänner och träffa dom som jag känner.

Varför ska vi välja dig som Whitelist Ansvarig? Som jag sa jag skulle behöva pengarna jag har skrapat ihop till min familj mina barn ska kunna köp kläder till sig och vi föräldrar ska kunna köpa mat och kläder till ungarna. Jag skulle vilja bli whitelist för att kunna träffa och lära känna varandra och dom kollegorna jag kommer jobba med.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara trevlig och säga hej hur mår du och kanske vad man behöver hjälp med om det är en äldre par som kanske behöver åka till Bergan så kan man vara artig och skjutsa dom dit.

Hur tror du att du skulle kunna påverka Whitelist rollens betydelse på Unive? Jag skulle behöva rpa mer och det är jag bra på och när man rpar bra så blir staden bättre och bättre när alla lär sig att rpa då blir rpen på en hög nivå som inga har kommit till förutom Unive som är en bra rp Server och om en bra rp person och en bra rp server går ihop så blir det en jätte bra server för alla så då kan vi lära dom som inte rpar lära dom den rätta sidan.

Vad tänker du att det ska ställas för krav på de som är Whitelistade? Man ska kunna rpa på en hög nivå kunna alla regler och inte lalla runt därför det är ingen bra rp och då försöker man bara sabotera servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Whitelist Ansvarig? Jag ska kunna rpa på en hög nivå och känna att jag kan inte tappa whitelist rollen som jag vill verkligen inte göra och kunna bemöta människor på ett fint sätt.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar: inte spela Helger: spelar från 13:00 till 23:00 typ Lov: hela veckan samma tid som helger men kanske lite längre.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Whitelist Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej jag har aldrig spelat på en annan server för att jag vet att den här servern är den bästa i Sverige (:

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte som jag vet

Tillbaka