Inaktuell Leo//wasd | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo//wasd

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ditt discordnamn: leolund

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Jag känner att jag kan hjälpa till me att va en staff att banna alla lallare och sånt ja känner att ja har intresset för o va staff och lägga mycke tid på de.
Själv så kan ja hantera stressiga situationer och ha tålamod jag själv är väldigt lugn och själv vet ja hade ja hade hjälpt mycke me att vara staff på unive.
Jag är själv en snäll människa och motiverad och gillar att hjälpa folk som behöver hjälp.
Och skulle va väldigt roligt o se alla scenarion som händer och om nåt går fel där så tar man tag i det.
Om ja inte skulle bli staff skulle ja fortfarande köra på unive då de roligt och ja gillar att rpa.
Jag har också märkt att de är väldigt många lallare inne och jag då vill ta tag i det för att ja blir så trött på dom när dom ba kan komma o ta din bil när du pratar me nån.
Så de skulle ja vilja hjälpte mycket me och allt annat såklart och då det är nog inte jätte roligt för alla andra som då får uppleva dom här lallarna som finns på servern då dom borde bli bannade.
Och att ta snack me alla som gör fel så dom får en läxa.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag har sett att väldigt många powergamear och vill sätta stopp på det.
Då jag är väldigt trött på att folk hoppar från klippor kör i 150 på grusvägg rammar in i folk jag är också väldigt trött på polisen som tror dom får göra vad dom vill me att ramma eller om dom krockar hårt eller våltat så fortsätter dom köra då dom borde rpa på sina skader och förlora det scenariot.
Jag ser att många kriminella våltar eller krockar men sen bara fortsätter dom köra och rammar in i folk de vill ja sätta stop för då jag är trött på det.
Rdm ja ser att många lallar me att slå varann eller bara döda nån helt random de är ja väldigt trött på också och vill sätta stop på det.
Vdm har ja sett mycket av kriminella tex om dom får skott på sig och motståndarna står bakom sin bil och skjuter på dom då rammar dom liksom in i bilen lite sen hoppar ut och börjar skjuta då dom borde få ont själv när dom precis rammat en bil.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag använder mig av medal som ja klippar me som bevis för er när ja bannat en eller nåt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Respekt respekten är viktig ja ska alltid visa respekt om dom inte gör de mott mig ska ja fortfarande göra det och om ja inte visar respekt då kommer ja få skit och om dom tex vill ha en chans för dom blivit bannad då ska dom berätta tydligt varför dom ska få en andra chans liksom gå in på detaljer och sånt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har ju varje dag jag inte har nått att göra då ja tänker att ja kan bli staff och rpa mitt liv är bra men ja har tid att va staff och rpa jag kan göra ett schema
Måndag 15:00-23:00
Tisdag 15:00-23:00
Onsdag 15:00-23:00
Torsdag 15:00-23:00
Fredag 15:00-03:00
Lördag 11:00-03:00
Söndag 11:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag börja i 2021 Aprill.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men ja lär mig snabbt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation jobb och servervakt rp.

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka