Nekad Leo//wasd | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo//wasd

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad heter du på discord? leolund

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:00-23:00
Tisdag 15:00-23:00
Onsdag 15:00-23:00
Torsdag 15:00-23:00
Fredag 15:00-03:00
Lördag 11:00-03:00
Söndag 11:00-23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2021 så ganska länge ändå

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Gick inte att bifoga in bilden men skriv till mig på discorden har iaf blivit bannad 26gånger. en fick ja senast i september och alla andra i 2021 så¨ja följer reglerna bra tycker ja.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom finns för att underlätta för staffs se till att folk följer reglerna och att det inte finns lallare inne som förstör och se till att rp nivån är bra på servern Servervakt ska se till att följa reglerna bra och dom som inte gör ryker.
de dom kan hjälpa till me också är att rensa bilar så servern inte laggar lika mycke och så dom inte tar plats för ibland kan det bara stå en bil mitt i vägen och då kan man ta bort den så de underlättar för alla andra. och ser du att nån bryter mott en regel och du känner det här är ingen ban på 1timme då säger du till en staff så fixar dom de.
Annars om du ser nån göra ett litet regelbrott kan du banna dom i 1timme.
En servervvakt kan bara banna max 1timme eller kicka.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag är trött på alla lallare som ja inte kan kicka när dom gör fel eller banna tex när dom hoppar in i min bil och tjuvkopplar utan anledning så vill ja gärna va servervakt för då kan man kicka dom och ja kan hjälpa till me att sv-banna/kicka dom för att hjälpa till så servern blir ren från lallare. och ja vill underlätta för alla staffs att hjälpa till så dom inte behöver göra allt hela tiden för det är rätt mycket att göra som staff och då vill ja hjälpa till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Tex om ja dör av typ att hoppa från ett tak så resar ja mig själv då abusar ja min roll som servervakt.
Eller om du blir skjuten och du dör sen så vill du inte förlora din glock eller vad som helst då ressar du dig själv och abusar din roll.
Vi säger att ja och min kompis lallar med att slåss och så dör nån av oss då ressar jag och då abusar jag också min roll som servervakt.
Eller om du använder av id för o se folk igenom väggar eller nåt då abusar du också din roll för o vinna scenariot.

Nekad, har ej varit medlem i 30 sammanhängande dagar. Du får ansöka igen 2023-12-05

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka