Nekad Leo Svensson | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo Svensson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fotboll1/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? lejontand#2516

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Denna killen heter Leo och han har haft det jävligt tufft i sina yngre år. Han har varit flintis i sitt hela liv. Alla hans klasskompisar retade honom och sa att han är ett potatishuvud. Han gillade en tjej som han tyckte var perfekt, men det som gjorde honom mer ledsen en någonsin var att hon också började reta honom. Sen dog hans pappa och de ärvde nästan ingenting för han var fattig. Efter några år så dog hans mamma också. Då var han 17, han skulle fylla 18 inom en vecka och efter 1 månad blev han utkickad från den lilla lägenheten som de hyrde. Eftersom han inte hade några pengar så blev han hemlös. Han vill få jobb för att kunna ta sitt körkort och få köra sin moped med lite bensin i. Som det är nu kan han ta sig typ 2 km på tanken för han får inte köra och tanka för han har inte sitt körkort. Leo är intresserad av bilar och allt som har med bilar att göra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill hitta nya folk att spela med. Jag tycker dessutom att spela rollspel är roligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Försöka att öppna en verkstad. roliga Röster, Roliga kommentarer, ge snabb hjälp till folk i bilnöd

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T ex Om nån hotar mig med ett baseboll trä ska man RPA. Med andra ord spela med i rollen. T ex att springa så fort jag kan eller om den slår mig spela som att jag är skadad och skrika eller be om nåd.

Hur hittade du Unive? jag letade svensk server på FiveM och hittade unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka