Accepterad Leo Marcus | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo Marcus

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Neo_elaNdER#7701

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Marcus som har flyttat till en stad för att söka ett bättre jobb och liv. Han växte upp i en fattig familj på landet och hade det svårt under sin uppväxt på grund av misshandel från sin far. Leo började tidigt intressera sig för motorer och fordon, och började arbeta svart på en bilverkstad vid sexton års ålder. Han lärde sig mycket om bilar och blev en duktig mekaniker. Han arbetade på verkstaden tills han samlat ihop tillräckligt med pengar för att flytta till storstaden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är en person som värdesätter att följa regler och se till att alla har kul i rollspelsscenarier. Jag tror att spelandet ska vara roligt för alla, inte bara för att vinna. Jag strävar efter att hålla en hög nivå av RP genom att inspirera andra med min egen RP och höja den totala RP-nivån. Min karaktär är mycket social och jag har ingen avsikt att orsaka FailRP. Jag har en rolig karaktär men tar också RP seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela bara för att vinna. Det är viktigt att vara flexibel och kunna ge med sig för att alla ska ha kul. Man måste ha förmågan att rollspela med tanke på motpartens vinst och inte bara sin egen. Detta är mycket viktigt eftersom många kan ha tendens att tänka på sin egen vinst när de rollspelar. Men när man möter någon som rollspelar på detta sätt kan det leda till missnöje. Jag anser att detta är det viktigaste som behöver förbättras inom rollspel just nu.

Hur hittade du Unive? Via vänner

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka