Nekad Leo lundkvist | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo lundkvist

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Lundqvist

Vad är ditt discord namn? leo95.

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Leo Lundqvist 23 år gammal född i malmö han gillade att spela fotboll när han va liten. Och han spelade tills han blev 16 då började han hänga med fel folk. Han började med att sno och ta droger och sånt. Hans pappa tyckte inte om det så Leo fick inte va hemma längre hans mamma tog droger så Leo han va med henne. Men sen så började han att råna butiker det gillade inte hon. Så han fick inte va med henne längre så han bodde ute i stan men dom rånade så att dom fick pengar och flydde från malmö till jönköpinglän i en liten by så han köpte hus bilar och allt för han hade rånat så mycket. Men sen så blev dom jagade av polisen mycket dom tyckte att det va roligt. Men sen så lämmnade hans kompisar och då blev han arg så han letade efter dom och sköt dom. Han ångra sig men det va försent så han fick leva ensam och han va ledsen och mådde inte bra så han började jobba men det gick inte bra att leta jobb för han gjorde inget i skolan men när han blev 18 år så fick han ett jobb och en tjej det gick bra. Han tjänade bra men sen så fick tjejen reda på va hon gjorde och då ringde hon polisen och han blev arg så han flydde och till mullsjö och då blev det bra igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? mycket gladhet och kan säga bra saker till andra och hjälpa till

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att om jag vinner så behöver jag inte liksom inte hoppas att den andra förlorar. Utan jag ska fofarande hoppas att den andra vinner för de är bara elakt att vara elak om jag vinner och den andra förlorar om han bettar pengar så ska jag spela med han och hoppas att han vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja rdm random deathmatch att man inte ska döda folk utan anledning och vdm är att man använder sin bil som vapen så det heter vehicle deathmatch och cop baiting är att man försöker få polisen på sig med flit

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja spelat många gånger har prova centic och massa andra ser

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill kunna jobba som mer och kunna göra fler saker i staden.

Nekad.
Anledning:
Din karaktärs namn får inte vara samma som ditt eget namn

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka