Accepterad Leo--Larsson | Whitelist ansökning [BillyBrunsås & Cabjor

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo--Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Leo--Larsson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/leo--larsson/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Larsson

Vad är ditt discord namn? Leo--Larsson#8415

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Ja, min karaktär heter Jonas Lindström. Han är inte aggressiv. Han gillar poliser och har som dröm att bli polis i staden. Karaktären är 21 år gammal. Han gillar musik och spelar ofta gitarr, men kollar också på mycket polisfilmer. Han är uppväxt i en lugn familj, samt hans pappa var polis, därav intresset. När han tänker sig att jobba som polis, så blir han exalterad och känner att han kan bidra till en bättre värld.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag har möjlighet att bidra till en rolig RP. Men jag vill också ha möjligheten att förbättra scenarion i alla olika lägen. Jag kan sedan jobba som vad som helst, men min karaktär vill helst Polis. Jag har bra koll på regler. Är erfaren genom att jag kollat mycket på RP:are på youtube, t.ex Nadmyre. Jag är mogen. Utav egen erfarenhet så vet jag att vissa 06:or, eller ja, 14 åringar är omogna. Men jag är mogen för att vara 14 år gammal. Själv är jag helt ny till RP annars, men hoppas att inte det hindrar från att bli wl.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server är en utav få som släpper in yngre spelare. Jag har sett att många servrar har 18+. Jag vill visa att även yngre spelare kan bidra till något bra och roligt.

Hur många timmar har du på FiveM? 10 h

Hur hittade du Multistaden? Jag gick in på FiveM och så hittade jag er.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka