Leo--Larsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 9
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Leo--Larsson
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Palace Chef
Vad heter du IRL? Leo Larsson
Hur gammal är du? 14 år
Hur många timmar har du på Fivem? 15 ish
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att det vore kul att driva något eget ställe. Hantera och bestämma lite själv. Min karaktär har också alltid drömt om att få göra något eget.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? I själva verket så har jag inte så mycket erfarenhet. Men jag tror att jag skulle passa bra som chef. Jag känner att jag skulle passa bra som just chef.
Berskiv din karaktär? Ja, min karaktär heter Leo Larsson. Han är inte aggressiv. Karaktären är 21 år gammal. Han gillar musik och spelar ofta gitarr. Han är uppväxt i en lugn familj, samt hans pappa var polis.
Hur ofta kommer du vara inne? Ofta. Varje dag, minst 1-3 h.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja!
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Palace Chef
Vad heter du IRL? Leo Larsson
Hur gammal är du? 14 år
Hur många timmar har du på Fivem? 15 ish
Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att det vore kul att driva något eget ställe. Hantera och bestämma lite själv. Min karaktär har också alltid drömt om att få göra något eget.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? I själva verket så har jag inte så mycket erfarenhet. Men jag tror att jag skulle passa bra som chef. Jag känner att jag skulle passa bra som just chef.
Berskiv din karaktär? Ja, min karaktär heter Leo Larsson. Han är inte aggressiv. Karaktären är 21 år gammal. Han gillar musik och spelar ofta gitarr. Han är uppväxt i en lugn familj, samt hans pappa var polis.
Hur ofta kommer du vara inne? Ofta. Varje dag, minst 1-3 h.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.
Har du läst våra Regler? Ja!