Nekad Leo.G | Medlem ansökning(Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo.G

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198278934791/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Lеo#6892

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Benjamin Nilsson
Benjamin är 20 år gammal, han har alltid haft ett stort intresse för bilar och hastighet sen liten. Han är väldigt omtänksam och gillar att hjälpa folk i vardagen och göra dem glada. Han gillar att umgås med sina vänner, cruisa och bara ha det allmänt bra.
Han växte upp ute på landsbygden, han var alltid med sin far i garaget när han meckade med bilar. Därav bildades hans stora intresse för bilar och och motorer. När han växte upp och blev lite äldre började han hjälpa sin far med meckande. Men när han gick ut skolan insåg han att det inte fanns så mycket att göra eller få en sorts karriär ute på landet. Därför bestämde han sig för att flytta in till staden där han idag jobbar som reporter men även tidigare testat på jobbet hos Postnord. Hans drömjobb är att jobba på Mekonomen som mekaniker eftersom han har ett väldigt stort intresse för det. Han har verkligen passionen för att hjälpa folk i sin vardag med deras bilproblem.

För övrigt är Benjamin en omtyckt person med många vänner omkring sig. På fritiden gillar han att mecka med bilar, självfallet köra sina egna bilar tillsammans med sina polare och ibland köra något gympass.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem för att jag kan lätt konstatera att Unive är den bästa svenska servern men även server överlag som jag kört på. Jag tycker verkligen att mitt rollspel har utvecklats mycket sen jag började lira på Unive. Jag tycker att man alltid kan sysselsätta sig och ha kul på Unive, man har alltid något kul att hitta på. Det finns alltid någon trevlig och skön person du kan hitta och snacka med. Jag har träffat en del nytt folk lite här och var vilket jag tycker är väldigt kul.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är riktigt najs att det finns så många olika möjligheter till så många grejer du kan både göra/jobba som. Samma sak med att man kan ansöka om bättre jobb och tjäna en mycket bättre lön på det. Jag tycker att det är väldigt intressant att det reflekterar mycket mot verkligheten. Det jag menar med detta är att det både finns en bra sida och en dålig sida i en stad precis som i verkligheten. Det händer nästan alltid något i stan och du har i princip alltid något att göra.

Hur hittade du Unive? För 3 år sen satt jag mycket och körde rp med några polare. En tjejkompis till mig berättade om denna svenska servern hon hade börjat rpa på och hur bra den är. Jag fokuserade mer på skolan istället men nu för ett tag sen börja jag spela igen och hittade servern bland mina dc servrar, Jag diggar verkligen Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag tycker att jag har ett bra rollspel men man kan alltid utveckla sig och bli bättre på något. Vad jag menar med detta är att man tar saker och ting seriöst och tänker efter när man gör saker helt enkelt använder sunt förnuft precis som i verkligheten. Jag vill kunna komma med gott exempel mot de som tex är nya på servern och behöver hjälp, det kan vara allt från att ge de en slant som är nya i stan. Jag vet att det inte bara gör personens karaktär glad utan man själv genuint blir glad. Jag vill dessutom kunna bidra med en bra spelmiljö för allt och alla, så att nytt folk väljer att stanna av samma skäl som jag gjorde.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag nämnde det lite i frågan ovanför. Men mitt mål är att jag gärna bidrar med hjälp till att göra staden till en bättre plats för alla. Målet för min karaktär är att få jobb på Mekonomen, eftersom han och (jag själv) är väldigt bil intresserad. Därför vill jag kunna hjälpa andra med deras bilproblem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självfallet

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka