Nekad Leo Edstrom | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leo Edstrom

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/leoboyed/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo Edström

Vad är ditt discord namn? Stefan Löfven#3668

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stefan Bergman och är född år 2000. Han är uppväxt i en svensk familj med föräldrar som har jobbat på vanliga jobb. Han har alltid varit duktig i skolan men kanske inte haft de högsta betygen. Stefan har alltid varit en trevlig person men vågar säga emot om någon inte sköter sig. Han gråter aldrig och är en hård kille som vågar stå upp för sig själv. Han har aldrig riktigt gillat det här med de kriminella men pengarna kan locka och det kan hända någon gång att det uppstår ett brott. Han har mestadels gillat att prata med folk och följa lagen för då slipper han gå runt och känna sig rädd för polisen. Hans Pappa har kört taxi det är också drömjobbet för Stefan eftersom han är väldigt social och under uppväxten har han fått åka med pappa och pratat med folk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tillför bra RP när jag bara går runt så brukar jag prata med folk skämta och ha de kul. Alla som jag pratar med verkar ha kul vilket jag också tycker är kul. Jag tänker om jag får köra taxi så kan jag nog också prata och ha kul med människor som jag skjutsar. Jag rapporterar såklart också om någon har brutit mot lagen eller så.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att det är en bra och rolig server som är bra uppbyggd och jag vill gärna jobba som taxi för de verkar väldigt kul.

Hur många timmar har du på FiveM? 19,2 Timmar.

Hur hittade du Multistaden? På Youtube och när jag skrollade efter något bra RP inne på FiveM

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej inte vad jag kan komma på.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka