Accepterad Leo | Chef-jobb ansökan [Kazlick]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor ägare

Vad heter du IRL? Leo

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 1100

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag älskar att kunna hjälpa människor och kunna få måla bilar är riktigt kul och jag älskar att köra bilar och att få folk må bra. Sedan så tycker jag att jag är en bar chef och seriös och kommer kunna hantera det väldigt bra. Jag har mycket erfarenheter. Jag vet att många tyckte jag var en bra chef. Just nu är det väldigt inaktivt och dem sitter i en liknande situation som de satt i föra gången jag blev chef, då fick jag upp det igen så jag tror jag skulle kunna få det upp igen. Jag tycker det är roligt att mecka med bilar och köra olika slags fina bilar och att kunna få varje dag testa olika bilar är jätte roligt. Jag tycker jag förtjänar för jag är väldigt aktiv och är alltid vaken.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit mekonmen chef, vianor ägare, räddningstjänst ägare och massa andra jobb. Jag har mycket erfarenheter utav att vara chef. Jag vet exakt hur man ska lyckas driva företag frammåt och få de attraktiva och akktiva och få folk att vilja jobba där.

Berskiv din karaktär? han heter abbe, han gillar bilar,fotboll,träna,springa,gymma,äta,dricka,sova,titta film, åka bil, öra bil, cykla, ta promenader, gillar djur. Han är lång snabb stark och gillar att spela på hästar. Han är från ryssland och har varit militär. Han är omtänksam och alltid glad och är väldigt engagerad och älskar att driva företaget framåt.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-15 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Senast ändrat av en moderation:
-rep du byter jobb för snabbt idag har du varit polis och mekonom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka