Nekad leo birath | Medlem ansökning [Bogha]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sleepisss

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199151316802/

Vad är ditt namn i verkligheten? leo birath

Vad är ditt discord namn? SlモモPi#6168

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. ålder är 1982 månad 01 dag 12 asså ig. den jag har känslor för är min bror ig som heter jacob. intressen är att köra runt vara på piren hitta vänner och vara med jacob och bara må bra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? kunna få bra jobb och kunna spela med så hög rp som går och att jag vill kunna spela spelet på ett annat och bättre rp sätt, kunna leva mer som i riktiga livet.FÖr att få bättre rp. sorry om jag skrev lite har mycket att säga men svårt att skriva ner det har jag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? har hört mycket bra om servern och ville prova och sak jag vara ärlig så har jag aldrig varit med om en bättre server och det är det som får mig att villa spela på unive och så

Hur hittade du Unive? många streamers och vänner och så har jag hört att ni gjorde en ny server för jag spela lite på multistaden innan och från tiktok har jag sättt klips på servern och så där ja hitta jag hit

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha så bra rp som går oh få ett bra jobb som jag kan komma så långt i rp som möjligt och att för bättra min rp så mycket som går och så

Vad har du som mål att uppnå på Unive? målen på unive är att få många vänner och ett bra jobb som är bra och kunna vara på servern så mycket det går och kunna vara närmare jacob

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? spelar bara på unive för det är en så bra server och har intte tänkt på att byta på ett långt tag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka