Accepterad Leo | Ban överklagan [Swiipe]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Länk till din steam profil: discord

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Leo

Vad är din discord tagg? Leeohh#4621

Vem var det som bannade dig? swiipe

Hur lång tid var din ban? alltid

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad staff discprecept och vet inte vad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han inte kan skilja på personer och tar och bannar den han hatar mest

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va ute o kom hem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både och han anklagar mig för söker som jag inte ens sagt i support det enda jag gjorde var att skoja med biggbasta och han skoja med mig vilket inte va så bra men jag tycker man ska kunna få skoja med sina vänner i support också då vi va i support i ett ärende mot varandra. Han sa att jag inte hade ett vårdat språk när jag inte ens sa ettt enda ord som inte va vårdat, han blandar ihop mig med andra typ leon, biggbasta. Men jag fattar att man inte få hålla på o kränka varandra i support kanaler men han vill ju bara få oss bannade då vi va vänner och vi skojade med varandra då och då men samtidigt gick framåt i ärendet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lärt mig av allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte hetsa mot biggbasta och att tänka extra noga nästa gång så jag inte säger något som man inte ska.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att man ska va trevlig i support mot sina kompisar eller mot alla.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka