Nekad Leo | Ban överklagan [Swiipe]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Länk till din steam profil: discord

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Leoh

Vad är din discord tagg? Leeohh#4621

Vem var det som bannade dig? dumle

Hur lång tid var din ban? alltid

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? beter sig inte i support + staff disrecpect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte asså tycker det är väldigt skumt bara för man ger en staff minus rep ska man inte hålla på och få en person bannad, swiipe har någpotot mot mig o de vet alla på server tror jag. Då jag har massa klipps där han säger att han vill få mig bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va ute och kommer hem o är bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig. Jag och biggbasta skoja med varandra i support då vi var i scenario mot varandra och skojade med varandra och inte tog åt sig och det sa vi tills wiipe också sedan så sa han att alla vi skulle få ban med det var abara jag som fick då han hatar mig sedan har jag inte sagt ett enda skit till han, det enda jag sa var kan du ta ett beslut snabbt för jag va tvngen o dra för jag skulle ut. Alla som va där hörde att jag inte sa ett enda skit till swiipe som va disrecpect lmao. Tycker detta är otroligt pinsamt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig av allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? va mutad hela tiden

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej eftersom den var felaktig kanske att inte skoja i support.

Har du läst våra regler? Ja

grabben vill inte ens svara mina pms där jag ifrågarsätter honom om vad han tyckte va disrecpect osv.

@Swiipe du kanske ska ta och svara istället för att leka oskyldig och jag har klipps där du säger att du vill få mig bannad LOL

+rep borde bli unbannad, staffs måste bli mycket bättre att svara på DM om man har någon fundering för ingen vågar svara på mina PMS heller här på multis egna DM system

sedan tycker jag inte jag ska få en ban för något som en annan person sa...

Vad spelar de för roll ifall jag vill få dig bannad eller inte? Det finns anledningar till varfrör du blir avstängd, jag tycker inte om din attityd gäntemot någon alls. Du bör verkligen se över din attityd och hur du väljer att yttra dig/säger i support generellt. Spelar ingen roll ifall ni är polare och driver med varandra. I våra supportkanaler ska man ha ett vårdat språk gäntemot alla, och klarar man inte av att ha ett vårdat språk har man verkligen ingenting här att göra enligt mig. För så som ni snackade i supportkanalerna tolererar varken jag eller någon annan i support/staff-teamet överhuvudtaget. Tack för min talan och hoppas du verkligen förstår innebörden utav varför du får bans, då detta beteende inte är acceptabelt.

Sen också att du säger att du satt mutad i hela supportärendet är en klar lögn då K1nG kan intyga att du snackade enormt. Hur din attityd var och hur hetsat du betedde dig. Verkligen ingenting som är acceptabelt. Satt även och sa åt er flertalet gånger att lugna ned er å tänka på hur ni pratar gäntemot varandra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka