Accepterad Leo | Ban överklagan [KING]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198967957034/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Leo

Vad är din discord tagg? Leeohh#4621

Vem var det som bannade dig? valentino

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ljuger i report typ eler något kommer inte ihåpg riktigt med jag ska berätta allt som hände

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog spawnmenu 2 gånger och senda skrev att jag spawna död men det är klart att de bannar mig då de inte förstår mitt perspektiv jag repsketerar det också jag sa det i support men de sa att jag skule skriva att den va felaktig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De vart skottlossning b18, the gods, o tcab mot påolisen 5 polis bilar var efter mig de sköt mig precis när jag skulle gå ut ur dörren så jag fastnade i bilen och sedan dödade de poliserna så j ag tog spawnmenu senaste de kunde fortfarande inte se mig sedan tog jag spawnmenu igen o tog torget då kunde de fortfarande inte se mig så jag skrev att jag dog av bugg och att jag va buggad o frågade om ress o berättade som de var sedan sa jag att jag spawna död för det var sista alternativet scenarito var sluta och allting jag ville itne heller logga för då skulle jag få ban för clogg och jag gjorde de bästa av situiationen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var både och jag förstår deras perspektiv men jag tycker de ska lyssna på mitt också lite mer men jag förstår de och jag försåtr att de valde att banna mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har lärt mig av allt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att gå support och säga allt i stället men jag ätnkte i så långt just då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att gå support och säga det om ingen svarar report.

Har du läst våra regler? Ja

-Rep du sköt inte mot polisen, Har klipp på när du riktade gun på 3-4 personer och det var 15 personer brevid. Så du blev inte bannad för att skjuta mot polisen

-rep Lallig rpare, Dubbel moral, kan inte bete dig varken IG eller OOC

låt han sitta sin ban så han förstår att han har gjort fel.

det märks ju att ni är typ silver pårocket league bete er

det märks ju att ni är typ silver pårocket league bete er

När vi ändå har bevis på att du failrpar och inte förtjänar en unban? Så säger du att vi ska bete oss. Det är nog du som borde lära dig o bete dig :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka