Accepterad Leo | Ban överklagan [Dumle]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Länk till din steam profil: discord

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Leo

Vad är din discord tagg? Leeohh#4621

Vem var det som bannade dig? dumle

Hur lång tid var din ban? vne

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde rocket league och blev indragen i support och de undra vem som hade videon när han moddar så jag vissade videon och sen sa de typ att det inte va en mod menu. Jag kunde ju inte veta det för jag förmedlade ju bara videon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. m hur ska jag veta om det är sant eller inte på klippet hör man ju att han använder en mod menu. Det var inte min video heller så jag fattar inte riktigt. Jag gjorde som staffs sa att visa videon då gjorde jga det sen fick jag ban även om det inte var min video så fattar inte riktigt denna bannen men jag förstår iallafall att kanske inte lägga energi på saker som jag inte borde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lärt mig av allt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte ta upp det

Har du lärt dig någonting efter din ban? lägga mer energi på annat typ rocket league istället för saker som är onödigt.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka