Nekad Leo | Ban överklagan [Alex - Goggle]

  • Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Länk till din steam profil: Leeeohh

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: eeeohh

Vad är din discord tagg? Leeeohh#4621

Vem var det som bannade dig? wille

Hur lång tid var din ban? alltid

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? staff disrecpect

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade attityd som inte är acceptabelt mot en delägare. Jag erkänner att det jag sa var fel. Så jag förstår att han banna mig jag gjorde fel!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va på lektion. Jag kommer inte riktigt ihåg händelsen men jag skrev korrupt till Wille i ej-whitelistad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban jag gjorde fel och erkänner det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes jag har tagit lärdom av mina bans och ångrar det mycket. Jag har utvecklat min rp nivå med alla bans jag har fått och även mitt uppförande i discorden. Jag tar lärdom av varenda ban. Jag har för många bans och har lärt mig utav alla hur jag ska bete mig och rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ha attityd och varit snäll och ha respekt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag jag måste bete mig i discorden!

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top