Accepterad Leo | Ansökan till servervakt [Oppa]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Användarnamn: Leo

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ange ditt födelsedatum 5 Februari 2005

Vad heter du på discord? Leeeohh#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 16-23
helger 09-02
men jag har träning och matcher och så på visa av dagarna så det varirerar dessa tider är ju inte fasta då jag behöver plugga ibland och är ute och är med polare också

Hur länge har du spelat på Multistaden? 6 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle se till så att folk sköter sig och inte bryter mot regler. Jag hade kickat folk som gjorde mindre saker så som typ har mask på gz eller som försöker sno en bil eller liknande och gå in i support med klipp på folk som gör något som är värre. Såg jag någon som har blivit dödad av rdm eller liknande så hade jag ressat den personen. Jag kommer inte abusa den då jag ser det som väldigt allvarligt och jag vill kunna få vara servervakt och göra ett väldigt bra jobb och se till så allt ser bra ut. Jag kommer kicka de och sedan skriva anledningen så de förstår varför de inte ska göra det till nästa gång.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill kunna bidra till en bättre rp och hjälpa nya personer som har svårt i början och kicka de så de förstår deras fel och kunna ressa folk som blir rdm eller liknande då det händer väldigt mycket. Jag brukar se väldigt mycket folk som blir rdm exc och då kan jag inte göra något samma gäller med folk som gör mindre regelbrott jag orkar inte gå support för det och låter det vara istället så kan jag nu kicka dem så rp ökar då de lär sig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Höja rp nivån genom att kicka folk som gör fel och så att de lär sig. Jag kan revive folk som jag ser bli rdm eller vdm eller liknande som behöver ress så staffs får lite mindre att göra så de kan fokusera på annat.

Varför ska just du bli servervakt? för att jag är mogen för rollen och har mycket erfarenhet innan jag har varit staff och sv sedan innan så jag vet hur man ska kicka rätt och förklara på ett bra sätt. Jag är också väldigt aktiv så jag ser mycket som händer och jag rör mig runt hela kartan så jag ser aklt som händer.

Varför vill du bli servervakt? För att kunna bidra med högre rp på servern och underlätta jobbet för staffsen. Jag är också väldigt aktiv så detta skulle vara väldigt roligt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? yes jag har varit staff så jag kan alla kommandon

Är du whitelistad på serven? japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja massa gamla ondöiga jag thar lärt mig av allt

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Han kan regler bra och rpar bra förtjänar server vakt så han kan kicka de som gör fel

Godkänd på muntliga intervju.
Ser jag dig Abusa eller något liknande kommer du att bli demotad.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka