Accepterad Leo | Ansök till whitelist ansvarig [Zaki]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Hur gammal är du? 15

Vad heter du på discord? Leeeohh#1337

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer kolla minst 10 gånger per dag jag kommer kolla på bussen samt i skolan och efter skolan så jag är väldigt aktiv och hänger nästan hela tiden på forumet och discorden då jag älskar att vara inne på dessa.

Hur aktiv är du i discorden? jag är inne hela tiden jag har två skrämar så jag kollar alltid på en på dsicord och en på annat, är jag ute eller liknande eller på väg till träning , skola osv så kollar jag lite då också men jag är väldigt aktiv på discorden.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? För att jag har varit det massor gånger förut och jag tycker det är en ul uppgift och skulle vilja bli det igen jag gjorde det bra föra gången och tror jag skulle kunna göra det minst lika bra denna gången också. Det är kul att hjälpa folk och se till att det kommer in nya bra spelare som kommer kunna sköta sig och kunna reglerna bra så jag tycker denna rollen betyder mycket och man ska kunna hantera den mycket bra.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag har varit det 6 gånger förut cirka och jag har sköt det bra förut men föra gången togs den bort när jag vart bannad tror jag men jag vill nu bli wl ansvarig igen då jag har mycket tid under lovet och jag ser att många behöver vänta länge för att få whitelist men jag vill göra så att det går snabbt och man ska snabbt få svar och bra respons på sina whitelist ansökningar och jag vill att servern ska få in massa nya och bra spelare som kommer kunna bidra med mycket bra och roliga scenarion för båda partnerna och jag vill få in folk så att rp nivån på servern blir väldigt bra när jag tar in bra människor. Jag älskar att prata och träffa nya människor så jag tycker detta skulle gvara jätte kul och jag gillar att vara på forumet så detta är väldigt bra arbetsuppgift. för jag vill samtidigt kunna rp ich kunna bidra med något till servern så jag ser detta som en riktigt roligt uppgift.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

+rep då den här killen är väldigt aktiv på multistaden tar sitt rp seriöst och vet hur en whitelist ansökning ska se ut han blir aldrig bannad o bidrar med bra rp!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka