Accepterad Leo | Ansök till whitelist ansvarig [Oliwer]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3094
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3094

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Hur gammal är du? 15

Vad heter du på discord? Leeeohh#1337

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer kolla minst 10 gånger per dag jag kommer kolla på bussen samt i skolan och efter skolan så jag är väldigt aktiv och hänger nästan hela tiden på forumet och discorden då jag älskar att vara inne på dessa.

Hur aktiv är du i discorden? jag är inne konstant om jag inte är hemma så brukar jag vara inne på telefonen då och då så jag håler mig alltid uppdaterad om saker.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? För att jag har massor av erfarenheteer utav det tidigare och jag älr väldigt aktiv och tycker om uppdraget. Jag vill ha ett uppdrag som kan bidra med något till servern samtidigt som jag vill kunna rpa så jag tycker detta passar perfekt och jag tycker det är roligt att prata med nya människor och sprida glädje och få in nya och seriösa rpare som är ute efter bra scenarion och inte för att lalla eller liknande. Jag vill bli en större del av communityt så kunna bidra med något för jag vill ge något tillbaks och det är väldigt spännande.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag är väldigt aktiv och har mycket goda erfarenhter innan detta. Jag har även varit staff så jag vet hur allt fungerar. Hur man tar intervjuer, frågor, forumet allting kan jag utantill. Jag känner att jag kommer kunna ta rollen seriöst utan att göra någon abuse eller liknande och jag är bra på att prata med människor och jag vet vilka man ska ta in på servern och vilka som är ute efter bra pch rolig rp och inte ute efter att trolla eller att lalla.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka