Inaktuell leo.2876 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

leo.2876

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Ditt discordnamn: leo.2876

Ange ditt födelsedatum 28 September 2005

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för den erfarenheten jag har och för den mognaden jag har som vissa andra inte har. Jag är en mycket lugn, mogen och väl arbeted person som gillar att prata med personer. Jag har varit staff tidigare på flertalet servers inklusive denna så jag har erfarenheten jag måste bara få vissa upp den. Jag har även den kompetensnivån som krävs för att vara staff på en sån här såpass stor server jag klarar av att hantera stressiga personer som kanske hoppar in i support arga personer som hoppar in i support det som krävs är att jag behåller lungnet så situationen inte eskalerar.

Jag är även duktig på att samarbeta med andra så behövs det någon gång hjälp i något slags scenario eller vad som helst så finns jag där och assisterar så gott jag kan.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Sociala rpn, skjutningar, röstreglen

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Social rpn: Denna kan man jobba på dag in och dag ut den kommer aldrig bli perfekt men vi kan göra den bättre simpelt sätt är att man speccar runt försöker få fram och pusha på folk med den social rpn, styra upp scenarion, event allt där i mellan för att få rpn på servern lite mer social.

Skjutningarna: Staffsen måste våga banna folk som skjuter bara för att det är kul spelarna kommer inte rätta sig själv vi staffs måste se till så att spelarna rätta sig och har de redan fått massa varningar så är ban den sista utvägen, och då måste dom vågas att delas ut också.

Röstregeln: Försöka få ut till alla ingame att sätta på sin röstförvrängare specca runt och hör vi att en person inte har det så kontaktar vi dom ingame för med /samtal (id) och pratar med dom går inte det så tar vi det i discord med dom och förklarar hur man skall göra.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är A & O för att staff teamet ska kunna hålla den kompetensnivå som behövs för att kunna ge spelarna allt dom förtjänar. För att hålla en sin staff roll så profissionell som möjligt så ska man alltid lyssna på vad andra har och säga, absolut inte ta någons part överhuvud taget tills att man fått fram alla bevis. Vi är här för att hjälpa spelarna och göra vad vi kan för att besvara deras frågor. Och är det någon som är uppkäftig gäller det att vi inte börja skrika på dom och slänga ut oss fula ord utan vi använder oss utav den fina funktionen som discord har och trycker i tysta användaren så vi kan prata och säga vad som skall göras och inte. På så sätt håller vi det på en professionell nivå.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? minst 5-7 timmar per dag

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive ett bra tag. Spelade även på tidigare servern Multistaden där var jag mycket aktiv spelare också

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har massor av erfarenhet inom staff yrket jag har varit staff på en hel drös med servers kan nämna några av de här.
Agency rp, Vertex rp, Avalnache rp osv det kan fortsätta hur länge som helst har även varit staff här tidigare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej öppen för allting. MVH

Inaktuell, Verkar inte vilja vara Staff då han inte lagt ner tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka