Accepterad Lenzy | Medlem ansökning [mohabu1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lenzy

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? justin

Vad är ditt discord namn? lenzy 74

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hamid Svensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig på vissa samanghang men bestämd om de behövs, Rolig och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karektärs bakrund har varit ganska svår för att jag och mina bröder är upväxta tillsamans halva våra liv tills sosialen blanddade in sig för att de var mycket problem när vi va små, nu är hamid 25 år och har kommit ut från fängelset för ett groft rån, det har gjort en stor förändring på hamidd för att i 5 år så har han varit inlåst. nur när hamid har kommit ut så kunde han träffa sina bröder genom dderas gamla barndomsvänner. men dnu när hamid träffade alla sina vänneer och sina 2 bröder så blev det bara mer och mer dåliga vanor, som använda dåliga substanser råna och åka i från polisen men nu så ska hamid försöka komma ifrån de kriminella värden för att han intte komemer någon stans han har slutat röka och mycket annart han har börjat jobba på coop nu är de baras ödet som fortsätter

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra rp nevå roliga senarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska kunna spela så att båda sidorna kan vinna och förlora, alltså om man blir stannad av polisen så stannar man även om man har på sig något olagligt, så de blir ett bra och roligt senario, även om du förlorar ditt vapen!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja alla har gjort fel nån gång för alla är inte felfria. Det jag gjorde fel på var att jag kanska har me4tagaming alltså pradtat i dc sammtidigt jag har spelat och fort info vart dom befinner sig och de tycker jag inte är kul nu när jag tänker efter för att man inte behöver vinnas hela tiden....

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm som till exempel att du dödar någon med ditt fordom. Men om de inte var meningen så ska man stanna och ta personen till sjukan så de blir ett bra senario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej faktiskt inte, tack för mig bara

Hej!

För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt. (Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

jag kan bidra med bra rp nevå roliga senarion, jag kommer vara aktiv mycket, göra så att både jag och andra vinner senarion så e kul för båda sidorna

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka